ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ

 Mαμά, μανούλα, μανουλίτσα, μαμάκα, μαμακούλα, μαμακουλίνι... μητερούλα...και πόσα ακόμη...
Σημειωματάριο με ολόσωμο πορτρέτο της μαμάς
 Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Κάρτα για τη μανούλα
Χρόνια πολλά μέσα από παιδικές φωνούλες!
Πολλές μανούλες, όλες ποζάρουν...
Χρόνια πολλά μέσα από παιδικά χεράκια... που βάψανε, κόψανε, κολλήσανε με τόση όρεξη και τόσο πάθος για την δική τους μανούλα!!!

Ένα λουλούδι για τη μαμά μου
Χρόνια πολλά στις μανούλες με ένα δώρο, ένα πορτρέτο, ένα λουλούδι, μια κάρτα φτιαγμένα με όλη την αγάπη του κόσμου!!!
Καδράκι με τη μανούλα μου, για τη μανούλα μου και κάρτα καρδούλα
  
Κάδρο "Η μαμά μου"
  
Ελεύθερες εργασίες για τη μαμά μου
Σ ' αγαπώ μανούλα...
Πόση αγάπη χωράει ένα κάδρο;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ